Na twee uitverkochte Ziggo Dome shows en een volle festivalzomer zoeken we binnenkort weer de intimiteit van het theater op. We spelen door het hele land in mooie theaters, waarbij we samen met onze band een toffe avond voor je gaan neerzetten. Het wordt een avond vol muziek en mooie verhalen, waarin we nieuwe en oude liedjes gaan spelen en vooral veel plezier gaan maken.
Kaarten zijn nu verkrijgbaar via deze pagina.
AANVANG
Voor alle voorstellingen: 20.15 uur
TOEGANGSPRIJZEN
Gouden Rang 47,50
1e Rang 40,00
2e Rang 35,00
3e Rang 27,50
BESTELINFORMATIE
De prijzen zijn inclusief service- en betaalkosten, maar exclusief consumptietoeslagen. Sommige theaters rekenen een verplichte consumptietoeslag.
MOBIELE TICKETS
Toegangskaarten worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem met veilige mobiele tickets. Kijk voor meer informatie bij de Veelgestelde Vragen.
HEB JE EEN VRAAG OVER TICKETS?
Neem contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Tickets via GUTS
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem die zich specialiseert in veilige en mobiele tickets.
De barcode waarmee je toegang tot de voorstelling krijgt wordt pas kort voor de show weergegeven, en deze code verandert ook iedere tien minuten. Hierdoor is illegale doorverkoop vrijwel onmogelijk.
Via de GUTS-app is het wel mogelijk je tickets te delen met je vrienden en om je ticket over te laten kopen door iemand anders.
Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.
Hoe bestel ik tickets via GUTS?
Je hebt nodig:
• Een telefoon waarmee je een SMS kunt ontvangen
• Je gegevens om een account aan te maken
• Alles wat je nodig hebt om te kunnen betalen
Waarom een telefoon waarmee ik een SMS kan ontvangen?
De tickets van GUTS worden gekoppeld aan je telefoonnummer. Je logt in met je telefoonnummer, en daarbij ontvang je een SMS.
Ook zonder smartphone kan je tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang je de mogelijkheid hebt om een SMS te ontvangen zit je goed. Om een account aan te maken of in te loggen ontvang je namelijk een verificatiecode per SMS.
Lees hier wat je precies nodig hebt om tickets te kopen.
Welke gegevens moet ik hebben om een account aan te kunnen maken?
GUTS vraagt de volgende gegevens:
• Voor- en achternaam
• E-mailadres
• Geslacht
• Geboortedatum
• Postcode en huisnummer (optioneel)
Moet ik meteen betalen?
De bestelling wordt pas afgerond als je betaald hebt. Zorg dus dat je alles bij de hand hebt. Afhankelijk van je bank heb je een e.dentifier, code of app nodig. Er kan betaald worden met iDEAL en creditcard.
Voorkom zwarthandel, koop alleen via suzanenfreek.nl
Deze website (www.suzanenfreek.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor deze theatertour. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door GUTS.
Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot de voorstelling. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.
Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot de voorstelling omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website www.suzanenfreek.nl zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je ook echt binnenkomt bij de voorstelling.
Voor tickets die niet via www.suzanenfreek.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.
Waar kan ik mijn gekochte tickets vinden?
Je tickets staan in je GUTS-account. Dit is de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet mogelijk om de tickets te downloaden, op te slaan of te printen.
Het makkelijkste is om je tickets te bekijken via de GUTS-app. Hier kan je de tickets bekijken, gebruiken, delen met vrienden en je tickets verkopen als je er toch niet heen kunt.
Let op: De tickets zijn enkel zichtbaar als je inlogt met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Deze vind je terug in je bevestigingsmail.
Heb je betaald en kan je geen tickets vinden? Neem dan contact met GUTS op.
Kan ik mijn tickets printen?
Nee, het is niet mogelijk om de tickets te printen.
GUTS-tickets zijn beveiligd tegen woekerprijzen en fraude. De instellingen van onze tickets worden online vastgelegd, zodat het ticket altijd dezelfde prijs behoudt en nooit meer dan één eigenaar heeft. Als je de tickets zou kunnen printen, kunnen deze als nog doorverkocht worden voor hogere prijzen.
Hoe open ik mijn tickets?
In dit artikel kan je lezen hoe je je tickets kunt openen.
Hoe geef ik mijn tickets weg?
Je kunt de tickets met anderen delen of aan iemand anders geven, zonder dat je de tickets hoeft te printen: lees hier hoe delen werkt.
Ik heb geen smartphone, en nu?
Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan GUTS je ter plekke helpen.
Kan ik tickets delen of cadeau geven?
Als je tickets voor meerdere mensen hebt gekocht, dan kan je tickets voor je vrienden/familie wel naar die personen doorsturen. Lees hier hoe dat moet via de GUTS-app.
Ik heb een nieuw telefoonnummer, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor je tickets niet meer kunt bekijken.
Je kunt je tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat je zeker weet dat je nog bij je tickets kan. Lees hier hoe delen werkt.
Heb je je nummer al ingeleverd? Dan zullen wij je account moeten aanpassen.
Om fraude te voorkomen vragen wij een officieel bewijs van je nummerwijziging en het contract/bewijs van je vorige nummer. Het is voor GUTS belangrijk je 06-nummer en je naam op deze bewijzen te zien.
Stuur deze gegevens zo snel mogelijk naar GUTS toe, zodat we je snel kunnen helpen. Na ontvangst van deze documenten zorgen ervoor dat jouw tickets over worden gezet en bereikbaar zijn via je nieuwe mobiele nummer!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen.
Het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dit kan je controleren door in te loggen via guts.events en op ‘jouw profiel’ te klikken. Je kan je e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.
Informatie uit de e-mail
Dan heb je natuurlijk nog steeds de bevestigingsmail niet ontvangen, maar geen zorgen. Hier alvast de belangrijkste informatie:
Je tickets worden veilig online bewaard in je GUTS-account, welke je bij binnenkomst op je mobiele telefoon moet openen. Open je tickets tijdig op je mobiel, om lange wachtrijen te voorkomen. Je kan je tickets altijd via guts.events of onze app vinden.
Mocht je het niet vertrouwen of voor de zekerheid nog even iets willen checken, neem dan contact met GUTS op.
Bereikbaarheid van het theater
Kijk voor de bereikbaarheid van jouw voorstelling op de website van het theater.
Parkeren bij het theater
Kijk voor alle parkeerinformatie bij jouw voorstelling op de website van het theater.
Tassenbeleid / garderobe
Kijk voor alle informatie over het tassenbeleid en de garderobe bij jouw voorstelling op de website van het theater.
Gevonden voorwerpen
Alle gevonden voorwerpen zullen per voorstelling verzameld worden bij de informatiebalie van het theater. Kijk voor de juiste contactinformatie op de website van het theater.
Geen alcohol onder de 18
Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.
Wat is de minimumleeftijd voor dit concert?
Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.
Algemene voorwaarden toegangsbewijzen
Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?
Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar info@agentsafterall.nl.
Neem dan contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Ik heb een vraag over tickets
Neem dan contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Let op: officiële tickets zijn alleen via deze website verkrijgbaar.
Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot het evenement. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.