• Suzan&Freek Gelredome
    Suzan&Freek Gelredome

Showdata

GelreDome, Arnhem
za 16 mei 2026 Avondshow

Zaal open: 18:00 uur
Aanvang: 20:30 uur
Verwachte eindtijd: 22.30 uur

GelreDome, Arnhem
zo 17 mei 2026 Middagshow

Zaal open: 12:30 uur
Aanvang: 15:00 uur
Verwachte eindtijd: 17:00 uur

Suzan & Freek – GelreDome 2026

Als je ergens van droomt… moet je het niet meer uitstellen. Precies één jaar nadat alles stilviel, gaan we verder waar we gebleven waren. We gaan het leven vieren, samen met jullie.

Op zaterdagavond 16 mei en zondagmiddag 17 mei geven we concerten in het GelreDome.
De kaartverkoop begint a.s. donderdag 23 oktober om 10:00 uur.

Ticketinformatie

Staanplaatsen

Staanplaatsen: €62,50

Zitplaatsen

  • Rang Platina: €67,50
  • Rang Goud: €59,50
  • Rang Zilver: €54,50
  • Rang Brons: €49,50
  • Mindervaliden: €64,50
    (Zowel mindervalide als begeleider hebben ieder een mindervalidenticket nodig, max. 4 per bestelling)

Alle ticketprijzen zijn inclusief €3,50 servicekosten. Maximaal 10 kaarten per bestelling. Wil je meer dan 10 kaarten bestellen? Neem dan contact op met klantenservice@agentsafterall.nl

Bestelinformatie

Tickets zijn alleen verkrijgbaar via deze website en worden uitsluitend verkocht door onze ticketpartner Paylogic. Kaarten die op andere websites of door bedrijven aangeboden worden zijn niet geldig. Let op: alle tickets zijn Mobile Only.

Heb je een vraag over tickets?

Neem contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.com.

Plattegrond

Veelgestelde vragen

Tickets via Paylogic

Let op: officiële tickets zijn alleen via deze website verkrijgbaar en worden uitsluitend verkocht via Paylogic.

Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot het evenement. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

Heb je een vraag over je ticket? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Voorkom zwarthandel, koop alleen via suzanenfreek.nl

Deze website (www.suzanenfreek.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor dit concert. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door Paylogic.

Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.

Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website www.suzanenfreek.nl zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.

Voor tickets die niet via www.suzanenfreek.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.

Waarom moeten tickets gepersonaliseerd worden?

Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel moeten alle tickets worden gepersonaliseerd. Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt bij iedereen ID-bewijs (of paspoort of rijbewijs) gecontroleerd.

Hoe zet ik mijn kaarten op naam?

  • Dit kan via de My Order-omgeving.
  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de button om naar je bestelling te gaan.
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling.
  • Kies voor ‘Tickets toewijzen’.

Je hebt nu twee opties:

  • ‘Claim ticket voor jezelf’ om een ticket op je eigen naam te zetten.
  • ‘Naar vriend versturen’ als je een ticket op iemand anders naam wilt zetten.

Kan ik de naam op een ticket wijzigen?

Geen probleem. Dit kan ook nog op de concertdag. Voor concertkaarten die al gepersonaliseerd zijn, kun je een naamswijziging doorvoeren.

Hoe werkt dit?

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de button om naar je bestelling te gaan.
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling.
  • Kies in het menu kiezen voor ‘Meer acties’ en ‘Naamswijziging’.
  • Selecteer het juiste ticket (gaat automatisch als je maar één ticket hebt).
  • Vul de gevraagde gegevens in en selecteer de juiste betaalmethode.
  • Rond de Naamswijziging af door te betalen.

Houd er rekening mee dat voor het aanpassen een kleine fee per ticket in rekening wordt gebracht.

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Om zwarthandel tegen te werken worden gekochte tickets de maandag voor het concert per e-mail verstuurd. Na aankoop van tickets ontvang je wel direct een bestelbevestiging. De tickets zelf komen dus later in je inbox terecht.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen. Of het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres.

Neem hiervoor contact op met Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

Ik ben van e-mailadres veranderd. Hoe kom ik nu bij mijn tickets?

Je kan jouw e-mailadres bij Paylogic aanpassen met behulp van de betalingsreferentie van de ticketbestelling. Klik hier voor meer informatie en het invulformulier.

Hoe kan ik mijn tickets laten scannen?

Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only en kunnen vanaf een mobiele telefoon gescand worden. Het is de verantwoordelijkheid van de bezoeker dat de telefoon genoeg batterij-capaciteit heeft om de barcode(s) bij de deur te kunnen laten zien.

Ik kan niet meer naar het concert, wat nu?

Een maand voor het concert wordt (in samenwerking met Paylogic) een speciaal doorverkoop-platform gelanceerd waar tickets aangeboden kunnen worden voor doorverkoop. Houd hiervoor deze website in de gaten.

Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic via de customerservice.

Bereikbaarheid van de GelreDome, Arnhem

De show vindt plaats in het GelreDome, Arnhem. Voor meer informatie over de bereikbaarheid verwijzen we je graag door naar de website van GelreDome, daar staat per vervoersmiddel aangegeven hoe je het GelreDome het beste kunt bereiken.

Tassenbeleid van GelreDome

Het is tijdens evenementen niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen, indien zij niet groter zijn dan A4 formaat en niet dikker zijn dan 10 cm. Er kan gefouilleerd worden en tassen worden gecontroleerd. De organisatie doet er alles aan om eventuele wachtrijen tot een minimum te beperken. Wij vragen om tassen thuis te laten en vragen om je begrip en medewerking.

Wat mag ik niet meenemen?

Eten en drinken
Drugs
Vuurwerk
Paraplu’s
Selfie-sticks
Muziekinstrumenten
Messen en ander soort wapens
Professionele videoapparatuur
Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires)
Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
Huisdieren
Glas en blik
Lachgaspatronen

Mogen paraplu's mee naar binnen?

Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag mogelijk in GelreDome voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.

Gevonden voorwerpen

Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met GelreDome. Dat kan via hun website.

Geen alcohol onder de 18 jaar

Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 jaar geen drank wordt geschonken. Bezoekers vanaf 18 jaar kunnen op het terrein op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

Wat is de minimumleeftijd voor dit concert?

Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.

Ik heb een andere vraag, wat nu?

Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar klantenservice@agentsafterall.nl.

BTW-factuur

Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@agentsafterall.nl. Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties.